1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

vrijdag 5 mei 2017

gift ideas

Een blogbericht met tips voor kadootjes, voor jezelf en voor anderen.

Bij Intratuin zijn er botanische prints op A5 formaat
(gratis bij een aankoop of gratis bij besteding vanaf € 20,--).
Vanaf 6 mei is de derde print er, een vijgenblad met vrucht.

Een origineel en smaakvol kado in de brievenbus.
Wij zijn fan van de brownies per post van Mrs. Janet Brownerie.
De tip om pindakaas als ingrediënt te gebruiken, kwam van mij.



Bij de Collect Club vind je alle bijzondere postzegelvellen bij elkaar.
Ik bestelde onder andere persoonlijke postzegels met het logo van mijn blog bij PostNL.




Ik word blij van de kaarten van Sietske van der Meij 
(gekocht bij Lievelings).


En ik deel een verjaardagskado voor de grootste LEGO-fan in ons gezin, mijn echtgenoot.
Hij krijgt het boek Vogels met LEGO-ontwerpen van Thomas Poulsom.
Daar hoop ik van mee te genieten!


Only in Dutch, sorry!

15 opmerkingen:

  1. Het is weer allemaal even mooi en lekker! Bedankt voor de postzegels tip. Hier hebben ze maar een paar soorten terwijl het zo leuk is dat als je flink plakken moet dat met wisselende postzegels te doen. Jouw postzegels zijn natuurlijk helemaal geweldig! En dat Lego boek. Vogels én Lego en dat combineren. Wauw! Ook het roodborstje staat erin dus zet 'm op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke blogpost. Alles is leuk. Ik wist niet dat ze ook Lego boeken hadden met een specifiek onderwerp. Fijne verjaardag voor je man.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kreeg zo'n mooie botanische prent van een schoondochter, was ik blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een originele cadeautjes! Daar worden we blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die vogels van lego, gewéldig! Mijn man kan trouwens meedoen met jouw echtgenoot, want hij houdt ook van lego :-)
    En wat een prachtige kaarten en prenten weer.... zucht! Té mooi om te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke cadeautjes allemaal. En je hebt me op ene idee gebracht, ik ga even shoppen bij Collect club!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een blog vol kleine gelukjes, mooie lijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat van de Lego snel aan Karel doorgestuurd, merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great list! Love the Lego... and the peanut butter in the brownies ;) xox

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, ik ben onder de indruk van die vogels van Lego. Wat kun je daar toch veel mee maken!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk legoboek! Nog nooit zoiets gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zie nu pas dat ik hier wel achter loop. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Je hebt mooie hebbedingetjes op een rijtje gezet!

    BeantwoordenVerwijderen