1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

woensdag 29 maart 2017

Op de plaats rust! / At ease!

Mijn remedie bij een te vol hoofd is echte post maken.
My remedy for a full head is making real mail.

Te beginnen met de enveloppen.
Met aandacht dit soort werkjes doen, betekent dat ik niet in mijn hoofd ben. En dat is fijn!

Starting with the envelopes.
Doing these kinds of activities with attention, means I'm not stuck in my head. And that's good!

Ik bewaar alles dat van pas kan komen. In dit geval een poster van Tele2, een bedankje in 2015 voor trouwe klanten 
op A0 formaat (112 bij 84 cm). Die poster leverde 16 kleurrijke enveloppen op van stevig mat papier.

I keep everything that can come in handy. In this case, a poster of Tele2, a thank you for loyal customers in 2015
to A0 size (112 by 84 cm). The poster yielded 16 colorful envelopes of solid matte paper.

Wat beweegt een mens om een schoenendoos te verven met zwarte schoolbordverf? In mijn geval het creatief vervullen van een opdracht voor mijn opleiding, geïnspireerd door de boekendoos van jongste zoonIdee afgeblazen, schoenendoos gebleven.
In die schoenendoos heb ik alles verzameld voor de blije post. Opdat ik niets vergeet en alles bij de hand heb, wanneer rust in het hoofd de enige remedie is.

What drives a person to paint a shoebox with black chalkboard paint? In my case, the creative fulfillment of an assignment for my education, inspired by the book box by my youngest sonIdea abandoned, shoe box remained.
In the shoebox I collected everything for the happy mail. Order that I forget nothing and everything is on hand when mindfulness
is required.

De foto's zijn in zwart-wit. Een aantal van jullie zijn potentiële ontvangers van de post en zo blijft het een beetje een verrassing.
Ik neem er de tijd voor.

The pictures are in black and white. Some of you are potential recipients of the mail, so it's a bit of a surprise.
I take my time.

Bedankt voor jullie lieve reacties en bemoedigende woorden in verband met de afnemende gezondheid van mijn vader.
Hij neemt zijn tijd en dat bedoel ik eerbiedig.

Thanks for your kind comments and encouraging words related to the declining health of my father. It's not his time yet.

11 opmerkingen:

  1. Ach ik heb je stukje over je vader gemist. Wat verdrietig , sterkte Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat je op zo'n creatieve manier enige afleiding hebt van alle onrust in je hoofd. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, Ageeth. Je hebt helemaal gelijk, post is een fijne vorm van afleiding.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om met iets leuks bezig te zijn wat je afleiding geeft. En daarbij is het ook nog dankbaar werk want je maakt er weer anderen blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I always admire your creativity :) I am glad that you find your peace and mindfulness doing beautiful things like this xox

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je toch tussen al je bezigheden tijd vind om tot rust te komen x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik leef op afstand met je mee en vraag me af hoe het nu met je gaat? Nogmaals veel sterkte met alles.
    Goed dat je af en toe de rust neemt. Erg handig trouwens, een doos met alle benodigde spulletjes bij de hand.
    Liefs Alet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je dit soort dingen voor jezelf kunt doen in moeilijke tijden. En mooi gezegd dat je vader de tijd neemt.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed dat je in creativiteit wat afleiding kan vinden....

    BeantwoordenVerwijderen