1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zondag 31 juli 2016

a nice day trip

We gingen een dagje uit. 
We went for a day out.

Mijn foto's zijn geen weergave van onze belevenissen samen gedurende de dag.
Ze geven wel weer waar ik ook van genoten heb.

My pictures do not reflect our experiences together during the day.
They show what made me happy too.



Ik had een geweldige dag samen met mijn man, middelste zoon (13), jongste (11) en een vriend van jongste.
Oudste (17) werkt parttime in zijn vakantie.
Middelste zoon wilde mee omdat hij Pokémon kon vangen en dat is ook een goede reden om buiten te zijn.

I had a great day with my husband, middle son (13), youngest (11) and a friend of youngest.
Eldest (17) works part-time in his summer vacation.
Middle son wanted to join because he could catch Pokémon and that is also a good reason to be outside.



Weet jij waar we geweest zijn?
Do you know where we've been?

12 opmerkingen:

  1. Totaal geen idee waar jullie geweest zijn... Maar het ziet er wel fantastisch mooi uit.
    Leuke kippen, gezellige sfeer...
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Openluchtmuseum in Arnhem?
    Foto's zijn in ieder geval mooi.
    Ik kwam er vrijdag pas achter wat dat Pokémon-gedoe was. Had erover gehoord, maar wist niet hoe het in z'n werk ging. Inderdaad een reden dat sommige jongeren buiten komen. Prachtig toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb geen idee. Het ziet er allemaal wel echt bewoond uit.
    Geweldig die koffiepot op het warmhoudertje (geen idee hoe dit officieel heet), het breiwerkje en ontbijtresten en het gehaakte plaid op bed......
    Oo en dat tafelzeil ook prachtig. Je legde het allemaal mooi vast op foto in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. "Een" openluchtmuseum. Ben ik een paar keer geweest. Arnhem en als ik mij niet vergis Ootmarsum. Dat is zóóó leuk. Misschien moet ik manlief toch maar eens aan de pokemon helpen ;)
    Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geen idee waar jullie naar toe geweest zijn,maar het was een aangename dag en leuke foto's ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Openluchtmuseum Arnhem? Wij zijn er deze winter met kinderen en kleinkinderen geweest en gingen er vroeger met de kinderen ook al heen. Blijft leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, als dit het openluchtmuseum in Arnhem is dan ga ik ook zo'n " Nice day trip " beleven want daar gaan we over twee weken met de kinderen en kleinkinderen heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou het nog in geen 100 jaar weten????????????????
    Maar het lijkt me wel tof daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou het nog in geen 100 jaar weten????????????????
    Maar het lijkt me wel tof daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waar het ook was....ik ben verliefd op je twee bovenste foto's. Dat licht.... <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je was onder andere in Beerta, in Groningen :-)

    BeantwoordenVerwijderen